torsdag 10 maj 2012

Till min stora Prins!

Daniel du är det bästa jag vet efter min lilla Hampus <3!
Du ger mig så myclet jag inte ens kan sätta ord på.
Du tårkar mina tårar, håller om mig när jag är rädd o skrattar med mig när jag är glad.


Utan dig i allt skulle jag nog inte orka.
Du är stark för oss båda o du kämpar för oss alla tre <3.
Du är en av dem viktigaste o finaste saker som finns i mitt liv.

Fast du är lika rädd som mig och har så ont i din kropp, sover dåligt o allt går emot oss med det mästa just nu så håller du ljust uppe o du förgyller varje dag o gör dem till det bästa möjliga.



Vi kommer klara det här tillsammans o vi kommer komma ur det så mycket starkare o vi kommer dessutom att vara 3st istället för 2st <3.

Daniel glöm aldrig du är det bästa jag vet o att jag älskar dig så fruktansvärt mycket.
Du är den perfekta pappan o den perfekta mannen.
<3 love <3!
Din kona



1 kommentar:

  1. Han är allt bra han! :) Bra han torkar tårar och skrattar med dig. Fin kille :)

    SvaraRadera