torsdag 17 maj 2012

Sover hemma!

Blev ju utskriven från sjukhuset i tisdag o vi bestämde oss för att börja sova hemma o spendera dagar o kvällar på sjukhuset.

Mys med min älsklings prins
Älskling fick även testa att ta bort suppen el vad den heter som ligger o trycker på näsan hela tiden.
Han var så duktig o höll syresättning i över 2h själv o njöt mera än någonsin då han slapp trycket.
 <3

Igår när jag fick ett av mina negarafall av tårar o hopplösheten fyllde min kropp tog världens bästa Daniel med mig på en liten shopping tur =).
Så jag kunde handla något fint till Hampus o bli lite gladare.
Köpte det här iaf något.
Byxor
Baksidan


Fint set

Sen ick han även detta,haha!

Kommer dröja innan han kan ha detta men den som väntar på något...

Min lilla kämpe kämpar på för fullt o han är så tapper o duktig fast han ibalnd har ont, och dem sticker han titt som tätt för olika prover.

Idag har jag än så länge inte gråtit alls =).
Fast känner att det är underbart att ligga i son egna säng.. samtidigt som jag vill vara nära Hampus.
Så lite sluld o ångest finns i min kropp såhär på kvällslvisten.

Så om jag sluter ögonen så är det morgon när jag slår upp dem o det betyder HAMPUS <3.
GOD NATT!



1 kommentar: