lördag 19 maj 2012

14 dagar!

Idag blir mitt lilla hjärta redan 14dagar =)
(här var han 12dagar)


Igår var min Hampus inte riktigt pigg =(.
Han fick pulsfall väldigt ofta o andades mycket dåligt periodvis.
Han hade låg kroppstemperatur o var allmänt krasslig i sitt sätt o vara.


Fått lära mig att så små barn som Hampus inte får feber utan att dem tappar temperaturen istället.

Som sagt är detta en resa som går upp o ner och man kastas mellan hopp och förtvivlan.

Han kämpar så mycket o är så duktig.
Dem sticker o tar prover på han och hans stackars armar o fötter är sönderstuckna.
När han ligger hos mig o dem ger han mediciner o han gråter för det gör ont så värker det så i mig.

Han ska inte behöva ha ont oxå som hans lilla kropp får kämpa med allt.

Igår när vi kom hem hade jag sån ångest över hur min lilla prins mådde att jag var tvungen o ringa avdelningen för o höra.
Han hade åter igen tappat temperaturen fast han ligger i kuvös =(.
Dem hade lagt varma handukar på honom o höjt kuvösens temp.
Nu ska jag snart gå till min livs kärlek o få mysa o ge han lite energi.
Igår shoppade vi även lite små grejer till älsklingen.
Bla denna söta =), gillar en för det inte är så många färger som en del kan ha.



Idag känner jag mig starkare men är så klart orolig o spänd på hur han mår.

Håll tummarna med mig att han inte är sämre.
Kram


2 kommentarer:

  1. Håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  2. Självklart håller jag tummarna för er <3 kram sandra!

    SvaraRadera