onsdag 30 maj 2012

Irriterad!

Är irriterad för jag är konstan trött o stressad.
Har ingen stubin o nerverna är på spänning hela tiden.
Kan gråta o få utbrott hur som helst o är extremt känslig för fel ordval osv.
Blir arg på Daniel, skäller på han o säger mycket dumma saker.

Blir förbannad på en del på sjukhuset då dem uttrycker sig mycket klantig o dumt rent ut sagt.
Dem kanske inte menar något men jag är som sagt känslig o snappar upp allt på det sämsta sättet såklart.


Har tex en av läkarna som aldrig kollar i ögonen när hon pratat o hon är extremt kort i sitt sätt o förklara framföra saker.
Som när Hampus fått infektion o hon skulle berätta vad som var fel så sa hon:- Han har fått bla bla o det är inte någon i personalen som gjort något fel om ni tror det.. är det förta meningen hon säger????
Nej det trodde jag inte o förväntar jag mig att det inte är änkte jag,haha!


El när jag frågade vad det var för antibiotika han fick..
Svaret: varför undrar du det? sen vilka två sorter det var...


Säkerligen kanske hon av medicinska själ men jag reagerar på allt extremt mycket nu o minsta lilla fel ordval o jag tar åt mig.


Inte ens shoppa får mig gladare bara för stunden jag är i butiken o sen är känslan borta igen =(..
Jag vill shoppa o fixa här hemma men har inte samma lust som jag brukar.


När jag är hemma vill jag vara hos Hampus o när jag är där hinner jag tänka på hur mycket jag har att göra o blir stressad, sen gör jag iaf inget av det jag skulle gjort för jag är för trött....
Nej  nu måste jag gå till sjukhuset igen.
Lika bra o sitta i ett rum o inte ha någn o prata med för då gör jag ingen illa genom mia fri spel jag får.

Häxan brolin checkar ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar