torsdag 10 maj 2012

Tårar!

OM jag gråtit tidigare har det bara kommit i intervaller o har haft för ont för att kunna gråta.

Idag rinner tårarna längre o tjockare efter mina kinder.
När jag var inne hos min prins såg jag han knapt för ögonen var tårfyllda hela tiden.

Tårarna rinner av flera orsaker.
lycka,glädje,späning, ofullständighet,maktlöshet,sorg,rädsla ofrustration.

Snart ska jag gå in till min prins igen o hoppas på att få hålla han i min famn o få känna den fullkomlighet o lycka som det ger mig.
Skulle kunna bomba utanför  fönstret ,det spelar ingen roll så länge han är hos mig o nära mig.

Jag är trasig o inte komplett när jag bara får titta på han o inte känna honom.

Varje del i mig värker o skriker efter honom där av att mina tårar rinner o rinner.
Han är verkligen en stark lite kämpe o han är min ÄLSKADE <3 son.
stolt över att få vara din mamma lilla Hampus <3.


Älskar dig mera än livet själv <3!

3 kommentarer:

  1. Älskade Alexandra<3 så söt han är eran Hampus! / Nadja

    SvaraRadera
  2. Lille Hampus! Han kommer fortsätta att kämpa tills han blir en stor och stark prins som pappa sin!

    SvaraRadera
  3. lilla lilla hjärtat!:(
    Mega super kram <3

    SvaraRadera