måndag 21 maj 2012

HAMPUS!

Hampus betryder:
"Hemmets ljus" och "gud har förbarmat sig".
Vacker betydelse o det känns bra.


Igår vägde min duktiga pojke in sig på 1KG =) <3.
Han fick ett diplom,hihi!
VÄRLDENS BÄSTA <3 HAMPUS <3!

Min älskling ett helt kg
Fick rosa mössa dagen till ära oxå,hehe!
Lika bra han vänjer sig med tanke på vi trott vi ska få en tjej o köpt massa rosa....

Att man kan älska någon så mycket o så djupt är underbart.
Finns inget jag inte kommer göra för dig min starka o fina lilla prins.
Jag är inte hel när du inte är hos mig, jag längtar o saknar dig varje sekund jag är ifrån dig.

Jag är mamma men ändå så får jag inte ha det vackraste o bästa som hänt mig här hos mig.
Känslan går inte att beskriva.
Alla ni som har barn kanske kan förstå på något sätt.
Tomheten o känslan att något fattas.

Att inte kunna pussa på dig,gosa med dig,sitta o titta på dig eller bara känna din lukt är hemskt.
Att vara livrädd att telefonen ska ringa o det är från lassarettet...
Som sagt är jag trasig så länge du inte finns här med oss.
<3 <3 <3
Mina bästaste i helaste världen:
(<3 hampus med pappa)
Bara pappa som syns(spegel spegel på väggen där..)
prinsen ligger under filten..


2 kommentarer:

  1. Vad skoj med diplom:) saknar er❤. Kramar från Nadja

    SvaraRadera
  2. Så fint du skriver om er lilla skatt. Vi håller tummar å tår för att vikten ökar å att han fortsätter att må bra. Så otroligt skoj med 1 kilos-diplom! Grattis Hampus!
    Kram från Ullis (Carros kompis)

    SvaraRadera