måndag 21 maj 2012

Sjukhuset!

Att sitta i denna sal dag ut o dag in med min prins är underbart samtidigt som fruktansvärt.
Vill vara ute o gå o njuta i friska luften.
Att inte behöva ha andra sjuka barn o ledsna föräldrar runt en hela dagarna.


Lukten på sjukhus ger mig rysningar så bara jag kommer in i korridoren får jag obehags känslor.
Men när jag ser mitt undervert Hampus så försvinner ju allt negativt o blir glädje o tacksamhet att få ha honom <3.


Idag har vi samtal om Hampus så vi vet hur det är med honom o hur vi kan förvänta oss framtiden.
Ev skulle han få blod transfusion idag eftersom dem tagit så mycket blod ur han lilla,lilla kropp.

Men vi får se när vi kommer dit vad denna dag har att erbjuda =),MASSA mys med prinsen är det iaf o det är ren LYCKA.

Ut o njut i solen alla ni som kan!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar