fredag 18 maj 2012

Tårar utan slut!

Hur mycket kan en människa gråta undrar jag??
Mina tårar har inget slut.
Hampus är piggare o börjar bli sig själv igen, vilket är så skönt.
Själv har jag ångest attacker o gråtanfall.

Varför ?
Jag vet inte varför jag får det o jag vill inte må så här dåligt.
Hampus är på bättringsvägen o har gått upp till hela 940g <3.
Snart ett helt kg =).

Hela jag är ett kaos.
Kroppen har väl inte riktigt helt hämtat sig från havandeskaps förgiftningen.


Sen är det alla måsten o ALLT som ska fixas runt omkring.
Papper hit o dit o ringa både det ena o andra stället.
Har inte energi till att fixa allt som behöver fixas.

En lägenhet i kaos som inte har kök el något helt klart rum...

Allt känns så långt bort.
Vill bara ha ett normalt liv o få vara mamma.



2 kommentarer:

  1. Gud vad skönt att Hampus är på bättringsvägen.Strunta i alla måsten se till att du själv mår bra, så att du och Daniel orkar det här. Jag tycker att du är så himla stark. Mår du bra så är du den bästa och enda mamma som Hampus behöver. Sluta upp med att ha dåligt samvete när du inte är hos prinsen. Det gynnar ingen,varken prinsen,dig,Daniel. Alla mina styrketankar till er tre.Kramizzzzzar faster Lena

    SvaraRadera
  2. Åååh, heja Hampus! Fantastiskt både med vikten och att han blir friskare.
    Massa styrka och kärlek till Hampus mamma och pappa!

    SvaraRadera