måndag 14 maj 2012

Balanserar på en tråd!

Strax före kl 6 i morse kom en sköterska in o väckte mig för att tala om att mitt älskade älskade barn inte mådde bra....
Hon berättade dem satt in antibiotika o tagit prover samt gav han alvedon fall han hade ont.
Han hade inte bra syresättning o han hade väldigt hög puls.

Snacka om att man får panik o 1000 tankar hinner springa förbi i huvudet.
Tänk om han dör , om han blir sämre, inte orkar käpma så länge osv ..
Tårarna rinner som vanligt o jag har ingen kontroll på dem.

Mjölken vill inte komma fast jag pumpar o pumpar.. antar det är min inre stress som sätter stopp.
Vet ju hur viktig min mjölk är då den är special anpassad för min prins.
Men kommer inget =(.
Blir en lång dag i dag.. men så länge min skatt andas så lever han o det är allt som betyder något.
<3 älskar dig!




4 kommentarer:

  1. Älskade älskade Alex!Önskar så jag kunde göra något.Ett litet tips som jag kan ge när det gäller amning är att visualisera.Försök slppna av(ensam)Slut dina ögon och tänk dig att du har ditt barn vid ditt bröst och att du har massa kärlek som fyller din kropp.Detta funkade för mig ialla fall men visualisering är allmänt känt som lugnande så gör ett försök.Vi håller alla tummarna för er och hoppas att detta ger er styrka.<3

    SvaraRadera
  2. Usch, ingen kul start på dagen, hoppas den blivit bättre lixom Hampus. Tänker på dig/er i massor och vi håller alla tummar och tår här hemma på att Hampus ska bli piggare! Love vill ju ha en till kompis att sparka boll med nästa sommar, de blir kanske innebandykillar så småningom av våra prinsar. Pussar till dig och familjen <3

    SvaraRadera
  3. Skickar många styrkekramar till er och eran fina Hampus!! Kram!!!

    SvaraRadera