onsdag 23 maj 2012

Sakta men men framåt!

Våran fina prins Hampus har ökat till 1040g o jag är stolt o glad mamma =).
Snart lika stor som pappa <3

Dock har han haft lite problem med andningen och även magen =(.
Magen är inte något konstigt han har ont i då man ska försöka fördubbla hans vikt på bara några veckor.
Hans mage får ju arbeta så hårt.
Han har även ett litet blås ljud på hjärtat men det har näatan ALLA förtidigt födda så hoppas det inte är något allvarligt.

Mitt <3 o absolut bästaste i hela världen.

Han är så gosig o betämd liten prins.
Han har fått sitt humör efter sin mor...kommer komma fina disskusioner o utbrott här hemma kommande år =),haha!
Tur pappa är lugn som en filbunke.

Han har börjat titta mera o mera men kan ju såklart inte fokusera blicken, men han försöker följa den efter vart ljudet kommer ifrån.

Ååå så djupt jag ÄLSKAR denna lilla pojke o så jobbigt att inte få spendera varje sekund i hans närhet.
Ibland när jag är hemma rinner det tårar av saknaden efter min prins.

Men han lever o han går upp i vikt o det är det vikrigaste just nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen snabba mig till mitt hjärtas skatt.

Kram på er!


5 kommentarer:

  1. Oh vad jag längtar efter att få träffa han❤ han är ju så söööööt!!!! Syns om en stund./ Nadja

    SvaraRadera
  2. Mej ååå så fin han är (kunde väl inte förvänta mig nåt annant med er som föräldrar). Duktiga lilla Hampus som går upp så bra i vikt =) Längtar efter att få träffa er!! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med de andra, vad sööt han är. Jag vill bara hålla i, nära... nyfödda är underbara!
    Vad kul att det går framåt!!
    HEJA HAMPUS!

    SvaraRadera
  4. Tack för era fina komentarer <3! Jag längtar massor efter o få ta med pinsen ut och träffa er alla. I aug om vi har tur så bara 2månader kvar..Kram

    SvaraRadera