fredag 25 maj 2012

Slut som artist!

Jag är sjut galet trött hela tiden.
Inte så konstigt med alla spänningar i kroppen o en inre stress som jag fösöker få bort.

Idag tog Daniel fm passet med Hampus så jag kan tvätta lite av all tvätt vi har.
Passade även på att skura toan o svabba av sovrumms golvet lite snabbt.

Skulle behöve några skopor energi så jag kan packa upp några kartonger som bara står o samlar damm.

Sen är det ju helt fantastiskt väder ute sm vi tyvärr inte hinner njuta av förutom dem 2min det tar att gå till bilen fram o tillbaka.


Men min prins är ju mitt all så jag sitter  gärna en hel sommar i en intensiv sal om det innebär att han får komma hem o o vara min på heltid <3.

Igår hade min skrutt gått ner lite i vikt men jag hoppas han gått upp tills i dag.
Nu ska jag springa ner i tvättstugan  snart iväg till <3 Hampus.
Njut i solen ni som snart tar helg o fall ni gör något kul njut lite extra åt oss då.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar