lördag 26 maj 2012

Lördags mys i massor!

Idag är jag lite gladare o inte kännt mig deppig.
Mamma o pappa kom till sjukhuset o kollade på våran lilla stora kille =).
Här snuttar han daniels finger <3 lilla älsklingen.
Varit på sjukhuset hela dagen o nu har vi mys med godis i sägen till film <3
Jag o min stora prins
Pumis ville oxå mysa med oss

Daniel påse godis
min
Sover gott hos mamma <3

Lilla prinsen fick röntga magen idag o det såg bra ut.
Han har lite dåligt blodvärde så dem ska kolla igen om någon dag o se om det behövs den där blod transfusionen dem sa kunde behövas.

Skar i mitt hjärta när dem skulle ta prover o han skrek för det gjorde så ont.
Han är så duktig o får stå ut med så mycket hela tiden.
Värker i hela mig när jag vet han ska behöva ha ont.
Vill bara han ska få må bra o inte kämpa så hårt hela tiden.

Men varje gång jag ser min lilla miniatyr prins så fylls hela min kropp av lycka att han finns och är min.
Tacksamhet över att han är sån kämpe o så stark.
Nu ska jag njuta av lite film för första gången på jag vet inte hur länge.
Somnar ju alltid så fort jag kommer hem annars.
Ha en härlig lördag!
Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar