måndag 14 maj 2012

När två blir 3!

Att få bli mamma har varit en längtan jag haft så länge jag kan minnas.
Mina yngre vänner o kusiner har jag släpat på o kört med =).

Att sen nu i vuxen ålder få kämpa för att bli gravid var tufft men + på gravstickan gjorde mig o min sambo så glada att vi inte kände några gränser.
Sen med alla hormoner o allt som varit runt mig har denna period varit tuff men även underbar då jag haft min prins som växt i mig.


Nu när han kom tidigare än väntat så är man inte helt inställd på vad som komma skall.
Nu består det av besöka kuvösen o sen handskas med sina egna känslor o demoner.
Kroppen är trött vilket den är i vanliga fall oxå är när man är nybliven mamma..


Daniel är den som tar den här bäst.
Han ser allt det bra o det som gör oss glada =).
Jag ser oxå allt det men min rädsla är så stark att mina tårar rinner ohejdat lite nu o då.
Men drömmen att få bli tre har ändå slagit in så jag ska vara tacksam jag fått chansen att bli mamma.
Så att få var 3st istället för 2st är underbart o efterlängtat från oss båda.
En dröm som blivit verklighet med en liten tvist kan man säga.

Men fortfarande en dröm som blivit sann <3!
Älskar mina pojkar över allt.

1 kommentar: