onsdag 16 maj 2012

När allt lugnat sig!

När vi har kommit förbi den här extremt påfrestande o jobbiga samt lärorika delen av våra liv.
Ska jag unna mig en el flera ansiktsbehandlingar,haha!
För alla tårar som runnit o garanterat kommer rinna efter detta ansikte kommande månader tar ut sin rätt.
Ser sliten o grå ut men det är okey o göra det just nu.
Men när jag får hem min prins ska han ha en mamma som ser ut som 32 o inte 72 som nu.

Mitt hår är som en risbuske el svinto kanske mera..
Men det får oxå vänta lite.


Ska även ta mig råd att gå till frisören o klippa mig samt färga håret röd brunt tror jag.
Den här färgen var fin =) el vad tycker ni?


Just nu är jag själv i sista hand o mitt hjärtas prins i första o andra hand =).
Men man kan ju drömma lite iaf .
Nu ska jag strax in o gosa mig min älskade Hampus o hoppas han mår lite bättre i dag så det inte gör så sjukt ont i mammas hjärta.
Ha en underbar dag!



3 kommentarer:

  1. Jätte fin färg;) puss på dig min älskling! / Nadja

    SvaraRadera
  2. Sandra och Daniel16 maj 2012 kl. 01:32

    Känns så ytligt att skriva här eller på facebook, men vi tänker på er och vi önskar ni inte skulle behöva gå igenom det här svåra. Ingen liten ska behöva få en så tuff start på livet...och som ni har kämpat! Vi skickar massor av styrkekramar till er alla.

    SvaraRadera
  3. Grattis till er lilla underbara son Alex (och Daniel)
    Jag ser att ni har en jätte tuff tid!
    Men som du också skriver här ovan, det kommer att bli bättre!
    Efter regn kommer solsken! :)
    Tänker på er och hoppas att den lille kryar på sig snart!
    KRAMAR Jeanette Rutberg

    SvaraRadera