söndag 13 maj 2012

Älskade Hampus!

Känslo mässig bergodalbana är bara förnamnet på det jag går igenom nu.
Jag känner mig ganska så stark o Hampus är ju den som ger mig all kraft jag behöverf för att oka det här.

Han är så duktig o har börjat gå upp i vikt nu oxå =).
Som alla föräldrar så kan man inte förstå hur djupt man kan älska sitt barn.
Man vill ju ge allt man kan o lite till eller hela världen om man kunde.

Jag får dåligt samvete o skuld känslor då jag inte är med Hampus varje sekund.
Jag är o har varit alldeles för sjuk för att orka det.
Jag gör mitt bästa men känns inte som det räcker.
Mitt hjärta har konstant längtan efter han o jag älskar han så djupt så jag finner inga ord.
Myse på pappas trygga bröst <3
Världens finaste killar <3 <3 <3


Är så stolt han är så duktig o kämpar på.
Min prins <3
(myser hos mig)
Hampus min starka o duktiga lilla kille, mamma lovar hon ska försöka bli bättre på o vara inne hos dig o mysa med dig.
Det finns inget jag hellre gör än är hos dig o jag hoppas du känner det.
Jag  skulle göra vad som helst för dig o du är så älskat mitt lilla barn.
Galet stolt o mallig jag har sån fin liten kille.


Paniken o den inre stressen att du vilken sekund som helst kan tas ifrån mig gör att jag går på nålar o är allmänt instabil.
Men så länge du andas så lever jag som en prinsessa som har fått sin prins o är hel o lycklig <3.
Till o med när jag har smärta o så ont att jag kanpt kan röra mig..det försvinner sekuinden du ligger på mitt bröst för då existerar bara du o jag <3.
Allt är i dem sekunderna,minutar,timmar helt perfekt!

Så åter igen ber jag att du ska ha styrkan o kraften att stanna hos mig o göra mig galen av lycka.
<3!





4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. massa styrka och kärlek till er <3
    kram daniela

    SvaraRadera
  3. Ni ska veta att vi tänker på er alla tre. Jag följer din blogg.det är nästan som att man känner Hampus redan. massor av kramar till er,från Lena,Eva-Maj,gammelfarmor

    SvaraRadera
  4. Hej! Längtar tills ni kan få träffa mitt lilla mirakel till prins <3! Kram

    SvaraRadera