torsdag 31 maj 2012

Dagens bästa o värsta!

Har idag köpt en barnvakt =)

Sen har vi varit hos prins H o myst hela dagen.
Ser ni hur lika min killar är? kanske svårt o se på bild men galet..


älsklings prinsen vaknade till liv när vi tvättade honom o tittade med sina stora undrande ögon.


Dagens värta:
Min älskade älskade lilla prins är snorig o nyser grönt snor...
Andades  tungt innan jag gick o mitt mamma hjärta gör så ont.
Kan han inte bara få vara frisk o växa o bli starkare så vi kommer hem snart.
Efter lite hjälp att få ut snor så gick det lättare o andas men jag är ju nerv vrak.

Tur dem har bra koll o tar lite prover nu o då.
Rädslan att han ska tas ifrån mig gör sig påmind dagar som denna o mina tårar vill rinna men jag håller i mot.
Han ska bli frisk o komma hem o thats it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar