tisdag 3 juli 2012

Vilken bra dag!

Vilken härlig dag vi haft i dag =).
När jag stod här utanför o väntade på Rose-marie så träffade jag min faster Lena =).
Hon o hampus myser lite <3
Sen kom faster Eva-maj oxå o fick se lill gosen =).
Jag o daniel fick munkar o sen kom dem med jordgubbar så gulliga.
TACK!
Hampus fick oxå en pressent hihi!
söt =)

Sen gick jag Daniel o Rose-marie och Hampus åt.

Sen kom mamma + pappa och sa hej till Hampus.
Efter det gick jag ut o mötte Jenny o gullia Emelie =).
Emelie blir 1år i morgon Grattis!
Hampus fick denna gulliga elefant av dem, behöver vagn leksak så det var super bra.
Tack

Hampus har varit duktig o ätit ett helt mål ur nappflaskan och två mål halva flaskan =).
Om han blir bättre på att ta flaska får vi snart komma hem så jag hejar på han,hehe!
Nu ska jag strax försöka sova är väldans trött.

Lyckades med att somna för första gången medans jag mata Hampus i natt =(.
Daniel vaknade som tur var o såg att jag sov med matsprutan i handen o tog snällt över.

Hoppas morgon dagen blir lika super som idag och igår.
Känner mig lycklig o fylld av gädje då jag i går fick träffa min bror o hans fina familj och sandra + lill fian smilla (sötnosen).
Idag vart det  häligaste fastrarna Lena,Eva-maj och glada Rose-marie sen Jenny och Emelie.
Mamma och pappa oxå.

Imorgon kommer nog Therese o Benny(daniels mamma o pappa) hit o tittar på våran guld klimp.
Kram på er




1 kommentar:

  1. Det är så fantastiskt att träffa er alla tre.Jag fick den stora äran att hålla i Hampus,jag har varit lycklig hela dagen.Bilden du tog på mig och Hampus har jag lagt som skrivbordsbild.Jag måste bevisa för mig själv att jag verkligen fick hålla guldklimpen.Kramizzzzzar faster Lena

    SvaraRadera