måndag 30 juli 2012

Skrik....

Min lilla skatt skriker o skriker och skriker lite till idag... sen två i natt fram tills nu har han skrikit 90% av tiden han varit vaken... mina öron ramlar snart av.
Har sådan huvudvärk att jag vill spy.
Sötaste Smilla fyllde tre i dag o vi var där på kalas och åt tårta osv men H skrek så jag var tvungen att gå hem.
Hann inte fota heller för man har ju sån konstant stress när han skriker hela tiden =(.
Jag är så trött o slut att jag bara vill gråta.
Alltså kolik barn är fan inte lätt.
Hysterisk H


Lite lugnare när han får gosa med sin mamma iaf för en stund <3.
Det här är det absolut bästa som finns

Hämtade den här boken som alla nyfödda får =)
Lite sånger,ramsor o någon saga i den.

Hittade ett super snyggt halsband på rean för 19kr som jag slog till o shoppade

Nej nu ska jag försöka få min älskade lilla skatt o sova så jag med får sova.
Kram på er

2 kommentarer: