tisdag 24 juli 2012

Lycka!

Att känna din hud mot min o höra dig andas <3.
Älska dig min vackra lilla Hampus.
Du ger mig allt o lite till,
Önskar man kunde frysa tiden en stund.
Ler o ser dina stora fina ögon och det är ren lycka.
Du är min styrka men även min svaghet.

Du är min högsta dröm o min stösta utmaning.
Du är mitt käreksbevis till daniel.
Du får mig att känna stolthet o är det bästa jag någonsing gjort.
Tack för du kämpade så bra o är så otoligt stark.
Allt jag bad dig om var att få chansen o bli din mamma <3.
Du höll din del så nu är det min kamp, utmaning att vara den bästa för dig.
Även om jag någongång under resan misslyckas så kommer jag aldrig ge upp.




1 kommentar:

  1. Åh jag gråter. Gud så vackert. Beskriver så ärligt om en mors kamp och ett barns styrka. //Kramar från en trogen läsare och ett Hampus-fan

    SvaraRadera