måndag 23 juli 2012

Måndag hela veckan!

Så var det ny vecka o måndag igen.
Vart tar alla dagar vägen?
Hinner knappt något och så vips är den dagen borta osv.
Vi kämpar på med köket här hemma o Daniel har varit super duktig =).
Jag o lill prinsen har haft fullt upp medatt gosa, äta,sova,bajsa,spy,gråta,skrika mycket pg av magen o badas lite,hehe!
min fina lilla <3
Härskrattade han o så slant jag med kameran...

Hungrig
Sover då gott <3 my big love <3


Nej lite har jag oxå hunnit göra.
Daniel åkte ju i torsdags till Norge i 15dagar o jobbade igen =(.

Så i fredags var vi till Sandra o då sydde hon dessa mössor till H eftersom han växt o dem andra blivit lite små.

Jag har hitta massa fina nya tyger att göra mössor av..
En som är grön med bruna apor

En turkos med bruna giraffer

En vit med gröna flodhästar
vit med Blå o bruna flodhästar



  En limegrön med vita elefanter
Turkos med vita elefanter

 Mörkblå med moln
mörk blå med stjärnor

Brun med vita apor
Brun med vita giraffer

Ja finns massor så svårt o välja ut några av dem bara haha.
Nej nu ska jag föröka sova lite för har ej sovit en endaste minut i natt.
Självklart somnade lilla hjärtat nu nät jag tvingat i mig kaffe o satte mig här med datorn.
Hoppas han sover lite till så jag kan få iaf 2h sömn.
Kram på er!





 

2 kommentarer:

  1. Visst är han,haha! åå så gosig. vill vara nära alltid <3 o det gillar hans mamma. kram på dig finis

    SvaraRadera