måndag 16 juli 2012

Typiskt!

Idag har vi varit på kalas hos Magnus,Carro och lilla David då Carro fyllde år =).
Var uppehåll hela fm men precis när jag kommit utanför dörren kommer självklart en regnskur på ca 15-20 min precis så lång tid som det tar för mig att gå dit...Haha!
Lilla sötis David hos farmor o farfar <3

 Daniel o David
Hampus sov hela tiden haha..tröttis

Fick massa gott och våran älskling fick en pressent av Daniella och Yvonne <3.

Kanske låter märkligt för vissa men Hampus sover borta i natt hos sin mormor och morfar.
Andledningen är flera.
Bla..
1. för vi ska få något gjort här hemma så det blir klart någon gång.
2. att få sova en natt o vara lite utvilad så man har orken att hålla igång.

Nu vart det ju så dumt att Daniel ligger med mag kramp o springer på toa hela tiden stackarn =(.
Jag sitter i köket o skruvar lite lådor o sånt som jag kan.

Såga bänkskiva o dra el är inte riktigt min grej så hoppar över det.

Trevlig söndag på er!

3 kommentarer:

  1. Att ni lämnar Hampus till dina fina föräldrar gör ni absolut rätt i!!! Inget konstigt med det! Love you❤

    SvaraRadera
  2. Antar att det är bäst att kommentera på senaste inlägget även om jag mest vill säga att jag tänker på er, och att även folk i Israel (genom mig) får höra er historia:)
    Strunt i vädret alex, du till skillnad från mig har ju 3 solar....
    // Marcus

    SvaraRadera
  3. Så söta kusinerna är=) Läste ditt tidigare inlägg om söta barn, hihi. Det går över, nu är barn söta igen, speciellt de man känner och håller kär. Ni gör rätt i att låta Hampus njuta av sin mormor och morfar. Ni känner Hampus bäst, jag tror att det är bra för barn att ha fler tryggheter i sitt liv än bara mamma och pappa. Har ni fått komma hem nu? Blev det fredagen den 13de? Nu är vi friska och jag längtar efter att få gosa med Hampus, hör av dig nån dag då ni har lite tid över. KRAM!!!!

    SvaraRadera