onsdag 25 juli 2012

SHOPAHOLIC YES I AM!

Ååå vad jag älskar att shoppa. Njuter verkligen när jag hittar fynd =) el saker jag verkligen bara MÅSTE ha,hehe.

Jaja nu till vad jag "råkat" få med mig hem.
Till hampus blev det allt det här för summan av 300kr
Bad leksaker o badbok som piper om man tycker på den

"2st par strumpor o ett par tossor
En body och ett par jeans

En kofta el tröja kanske man ska säga

Till mig köpte jag visst
Sen handla jag lite mat o det var skit dyrt fast jag bara köte kaffe ,mjölk,smör,lite pålägg,bröd,dricka,yoghur, o lite annat smått650kr...
Jaja man måste ju ha mat.
Sen fyller ju sötisen Smilla 3år nu på måndag så vart lite pressent till henne oxå =)

MIn älskade lille prins är hos mormor o morfar nu så jag ska få sova =).
Har sovit 5h på 3dygn o är helt slut.. känner mig berusad o mins inte vad jag gjort för 1h sen ens.
Saknar han redan massor <3
Jag o en arg liten Hampus
Lite gladare när han får massa pussar =)

Här är min trötta o busiga lilla älskling <3





Lee har blivit lite mera modig nu o vägar ligga i sägen även fast hampus ligger där.
Här sitter han o drömmer sig ut.
Så fin mina gosiga lee <3



Nej nu ska jag hoppa ner under täcket o sluta mina blå en stund bara för att jag kan =).
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar