fredag 20 juli 2012

Today is the day you...

Idag var våran älskling beräknad att komma <3.
Dock fick vi gåvan att bli föräldrar lite tidigare.

 Hampus utveckling räknas från o med i dag.
Så alla kontrollen o vaccinationer osv utgår från att han skulle vara född i dag.
Lite förvvirande men så kan det vara,haha!
Lill prinsen vill inte sova på nätterna så jag har sovit 2,5h i natt igen o är mycket trött.
Hampus har ont i magen o ligger o gnyr o kämpar med att försöka bajsa halva nätterna o resterande timmar vill han äta el gosa så.

 
Fm då sover han som en stock o ligger o kosar sig.
Charmen med barn =) man är ner spyad,trött och lycklig.
Fast i dag när vi tog en tur ner på stan så ville han vara vaken o kolla vad mamma shoppade.
Till lill prinsen vart det en snuttefilt o en vagn leksak som har bitringar,prassel i öronen o skallra..

 
Daniel fick ett par jeans som är super snygga på
Till mig vart det lite på rean =)

Sen vart det en sallad och även två winerbröd..
Egentligen får jag inte äta massa onyttigt från o med idag då jag verkligen behöver tappa mina 10kg som är kvar sen graviditeten.
Men (finn ju alltid ett men) idag skulle ju min älskade Hampus egentligen kommit o derför firar jag med lite gott och även som tröst för jag saknar den stora prinsen.

Jag  tycker det är sjukt drygt o vara knubbig  men så är det efter man varit gravid visst,haha!
Katterna ville vara med o fika i köket i dag =)
Skönt o sitta vid ett bord o blogga.




Mmmm så gott


Snart blir det hem till familjen Enbom/bodin o hänga lite.
Kram på er

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar