torsdag 26 juli 2012

Pirrar!

Min älskade lilla H har sovit hos mormor o morfar i natt så jag har fått sova hela 9h i sträck shit vad underbart det är o få vakna själv =).
Men att vakna med H bredvid är ännu bättre <3. Nu längtar jag så jag spricker efter min son o det pirrar i hela mig för snart är han här hemma igen.





Finns säker människor som undrar hur jag kan lämna bort honom redan men att vara ensam(daniel är i norge 15dagar) med ett barn som inte sover för han har ont o skriker innebär det för mig som mamma extremt lite sömn,lite mat o det gör man har inte tålamodet jag vill o H är den som drabbas då jag efter x antal dygn låter han skrika tills han somnar för jag orkar inte bära honom o gå omkring i timmar.
För att inte tala om min förvirring o glömska som kommer med sömnbristen vet ju inte vad jag gör o hur mycket mediciner han fått osv.


Vill inte lämna honom men jag vet han har det super hos mamma o pappa o jag får sova så då känns det bättre.
Gör det för bådas skull.
Mamma o pappa blir ju bara glada av att han är där o vill knappt lämna ifrån sig honom.
Nej nu ska jag passa på att dammsuga lite innan mitt hjärta kommer hem.
Kram kram!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du gör helt rätt som lämnar H som dina föräldrar.

    Det gör dig till en bättre mamma, toppenbra val!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående talare.
    jag tycker dessutom att det är bättre att få ta igen sin sömn för att orka, än att låta honom skrika sig till sömns själv, det låter läskigt för hans utvecklande av tillit osv.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Men vad underbart för lilla H att få två till tryggheter i sitt liv. Mormor och morfar, han vet ju ingenting annat, och att ha flera tryggheter i sitt liv förgyller ju både hans liv och mormor och morfars =) En bra lösning för massa människor! Det är du som är Hampus mamma och vet vad som är bäst för honnom. Massor av kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Du är en grym mamma! Du rockar!!!!

    SvaraRadera