söndag 29 juli 2012

Akuten!

Idag skulle jag vara duktig o börja springa med Nadja så man får bort dem där 10-15 kg som visst är för många på min kropp.
Dock blev det en dag/kväll på akuten med min älskade son H.
Hampus <3 på akuten


För att göra den långa storyn kort så har Hampus brock o ska få operation i uppsala.
Det som var lite synd var att läkaren var utlänsk o kunde inte svenska.. bara några få ord så jag vet ärligt talat inte hur o vart brocket är el om det är mycket,lite osv.
Han var super gullig o ville verkligen kunna försklara med sa bara få ord som.
Brock,uppsala remiss,operation,testikel något o mage..
Sen att om han blir svullen,feber ingen avföring skulle jag åka upp igen direkt.

Duktig läkare o väldig mjuk synd han inte kunde svenska bara.

Efter sjukhust åkte jag hem till sandra o fick mat o fika.
Tack för det <3.
Tur jag har världens bästa vän som alltid finns där.

H fick super söta lite varma toffel/skor idag på rean för 15kr o en tröja för 30kr



Nej nu ska jag fixa lite mat o lilla älskligen o sen ska ag krypa ner o bara njuta av att få ha han nära mig <3.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar