torsdag 5 juli 2012

Stor dag i dag!

Vilken dag vi har framför oss =)
Började med att våran duktiga älskade buse vägde in på 2kg!

Alltså man känner son glädje ol lycka varje gång man når en milstolpe som 1kg,2kg, när han slapp syrgas, värme sängen försvann, övervaket som togs bort, att kunna gå ut o gå runt sjukhuset eller bara gå med vagnen..

Idag är yttligare en milstolpe o det är att vi kommer få dag permition o vara hemma i 8h =)
Pirrar i hela kroppen av lycka.
Att få hem mitt älskade barn är en dröm.
Så glad så jag har tårar i ögonen.
Min fina,vackra ,gosiga,underbara,älskade lilla stora kille ska få komma hem en stund.
Som vi har längtat, väntat o kämpat.
9v på sjukhuset..blir nog max10v sen är vi hemma förgott hoppas jag.
Jag ser ett slut o det ger mig den lilla extra energin som verkligen behövs just nu.



Så tacksam för att min starka lilla pojke orkat kämpat o ger mig o daniel möjligheten o vara hans föräldrar.
För allas enorma stöd o fina ord som verkligen har hjälpt när det varit jobbigt.
Åter igen Tack för ni ger oss så mycket fina ord o skickar extra energi o kramar <3.
Är så rörd o känner sån kärlek att det finns så många vackra ,fina och härliga människor runt om mig o en del som jag inte ens känner <3.


Ska fota han MASSOR nu när vi är hemma så jag har ycket kort att lägga upp sen =)
Första timmarna i hemmet,hehe!




5 kommentarer:

  1. Så underbart❤❤❤/ Nadja

    SvaraRadera
  2. Jag är så otroligt glad för eran skull.Grattis till 2kilosguldklimpen. Hoppas ni får en underbar dag hemma.Det känns så bra att ni ser slutet på vistelsen på sjukan. jag lever upp fortfarande när jag tänker på att jag har hållit i Hampus. Kramizzzzzar faster Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jha sjukhus är inte kul o bo på men nu har jag testat på det o blivit en erfarenhet rikare =). Vi kommer snart o tar en fika hos dig jag o Hampus så du får mysa lite mera. Kram

      Radera
  3. jag håller med dig faster Eva-Maj kramiiiizzzzar

    SvaraRadera
  4. åh så duktig han är =)!! och ni med såklart, skönt att ni snart får komma hem. Han är så söt erat lilla troll! Stor kram Josefina

    SvaraRadera