tisdag 24 juli 2012

Kristina dagen!

Idag är det Kristina dagen vilket innebär att min mamma fyller år och har namnsdag =) så

Hoppas du får en härlig dag.

Min dag kunde börjat betydligt bättre.
Sovit 2h på 2dygn så är sjukt trött men aknar ju som vanligt av hampus gallskrik.
Hjälper han med bajsandet,ger han mat osv men inget är tillräckligt..
Går upp o duschar för orkar inte höra hans gälla skrik o då somnar han ju självklart.
Tand värk o mens värk oxå =(
Jaja jag går ut i köket o ska göra frukost o då har mackorna möglat ,mjölken blivit sur..så var ingen frukost heller JIPPI vilken glad Alexandra det är just nu NOT!

Ser ut som det ska börja spöregna oxå o vi ska gå till sjukhust för Hampus ska till ögon så blir väl dygn sur o sjuk oxå.

HATAR TISDAGAR!

1 kommentar:

  1. Då är det även min och mina döttrars dag!!! Vi heter alla Kristina:)❤

    SvaraRadera