torsdag 19 juli 2012

Full fart!

Medans hela västerås säkerligen njutit av det härliga vädret har jag o daniel jobbat på som vanligt.
Har fått upp dem flesra av köksluckorna o även lyft in köksbordet i köket oxå =).
Vilket innebar att jag kunde sätta upp nya gardinerna.



Iköket har jag börjat packa upp lite porslin i skåpen =).
Dock är det inte alla luckor som finns då vi råkat borra lite fel i stressen.

Så när glaset är på plats som vi ska ha istället för kakel så är det bara fläkten som ska skruvas upp sen är köket klar.
Lite lister o sätta gardinstänger,få upp lite på väggarna i både köket,hallen o sovrummet + lite annat små grej är kvar sen är hela botten plan ÄNTLIGEN kvar.

Hampus o jag är själva då pappa D har åkt till Norge o jobbat.
Så vart att bada lite nu på kvällen <3 o sen sängen med tidning o gos.




Även sommar med Erns förgyller denna afton då tommheten efter min stora skatt ligger o pyser.

Nej nu måste jag snusa på min helt fantastiskt vackra lilla skatt.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar