fredag 13 juli 2012

Nu o då!

Sitter o kollar på bilderna från första v ca 10v nu.. Herregud vad liten mitt lilla pyre varit o så mycket slangar o grejer han hade...


 5v gammal är han dubbelt så stor o lite mera bäbis =)

Idag väger han över 2kg och ser ut som en riktig liten baby o inte en gammal gubbe.:


 Så om10  v till är jag nog kanske 2 kg till =) om inte mera.

Det konstiga är att tiden när han låg i kuvös o var dålig o vi inte visste om han skulle överleva känns så långt borta o nästan som det inte hänt.
All ångest,hemska tankar o extrem rädsla.
 Glasbubblan sprack o nu minns man kanpt hur det var.
Där är bloggen bra för det är lite av en dagbok o jag kan gå tillbaka o läsa.
Minns att jag då tyckte varje dag känndes som en evighet o jag ville snabbspola fram tiden så jag skulle få hem Hampus o njuta av att vara mamma.

Nu är den dagen här men jag känner mig inte som en mamma,haha!
Märkligt..
Underbart o ha min lilla prins o jag njuter varje sekund av att ha han nära o mysa.
Men förväntade mig nog att känsla skulle vara annorlunda när jag kom hem o fick vara mamma påriktigt.
Har inte gjort det än.

Trevlig helg!




1 kommentar:

  1. Hampus är en riktig kämpe precis som hans föräldrar❤. All kärlek till er!

    SvaraRadera