onsdag 11 juli 2012

Fullt upp!

Har så mycket att göra här hemma att tiden på dygnet räcker inte till.

Lill prins är hysterisk då han har ont i magen och har skrikit så mycket i dag att mina öron snart ramlar av.
Skricker i detta nu oxå.
Han sov iaf gott i dag när jag var ute med han i 2h =).
Ska snart iväg o handla lite och då får min lilla älskling mysa med mormor under tiden.
Så är väl bra han skriker ur sig nu så hon får se den glada o gosiga älsnings pojken.

Tycker så synd om min H med när man inte sovit eller som nu kl 16.30 inte hunnit äta för man har fullt upp så har man inga krafter att stutsa runt med han på armen för att han ska vara tyst.
Nej nu ska jag iaf pussa på han lite o se om det blir bättre <3.
Tänkte försöka hinna lägga ut lite bilder på lägenheten snart oxå.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar