måndag 2 juli 2012

Igår,idag,imorgon...

Yesterday`s news...
I¨år var jag med o Sandra och Linda kom över o vi skruvade i lådor och hyllplan i garderoberna.
Satte även upp dem söta uggle gardinerna daniel köpt och som Sandra sytt =).
Fina ,sällskaps sjuka Lee höll som vanligt koll på vad vi gjorde



Idag:
 Kom min bror,carro och fina lilla david o hälsade på.
Första gången jag träffar deras lilla mirakel och han var ju fruktansvärt fin <3.
David o Hampus blir nog två riktiga tjejmagneter i framtiden,haha!
Det skiljer 8 dagar mellan Hampus och David, hihi!
Kul att dem är så nära i ålder =).
Mycket bus o tokigheter kommer dem här två ha i framtiden <3.




När alla gått o vi ätit lite lunch tog jag med mig min lilla prins på en promenad ut till Hälla shopping.
Första turen med han från sjukhuset o det gick hur bra som helst (jag var själv oxå) så lite stolt är jag.
Idag tog vi nämligen bort hans övervakning av puls och andning.

Imorgon:
 Kommer nog mamma o pappa hit o myser med Hampus.
Ska försöka träffa Jenny o lilla Emlie oxå nu närmsta dagarna.
Boka in en lunch med Rose-marie står oxå på veckans att göra lista.
Ons,torsdag em ska jag försöka åka hem o lägga in lite i garderoben sp man får bort kartonger.


1 kommentar:

  1. Helt underbart söta gardiner! Skönt att höra att allt går frammåt :) Elin

    SvaraRadera