lördag 14 maj 2011

Wihi lördag!

Hela veckan har jag längtat efter lördag..Törstig efter kalla öl o gott vin har jag varit sen solen kom fram.
Men nu när lördagen är här känner jag mig inte så motiverad alls, What the f--k!
Men med musik o rätt sällskap så är man sugen igen =)

Kan vara att solen inte väckte mig (blivit bortskämd).
El
att jag fått någon typ av uppvaknade o insett att jag verkligen MÅSTE börja röra mig för INGET sitter bra...För löst eller för thigt.
Fetter hänger över eller huden.
Ålders noja kanske men något allvarligt spel får jag på mig själv.
Den här bilden är verkligen försvunnen ur mitt huvud.

Såååå Sjukt tråkigt o prova kläder när INGET sitter som det ska.
Man är kanske inte lyckligare för man är smal men ALLA kläder sitt fan så mycket bättre på en.
Så nu är det slut på detta.



Banta är kanske ett starkt ord men iaf att röra sig mera o äta betydligt bättre mat o hoppas på att dem kg som är för mycket trollas bort.
Min älskade sambo är ju så duktig med maten o träning önskar det smittade =).
Nu dax o rota samt prova dem plaggen man fortfarande kommer i å välja en outfit till kvällen som passar.
Hade i mitt huvud tänkt ett par uppvikta jeans,pumps,en tunika el längre linne o jeans jacka el kort kavaj...Verkar gå sådär med det,haha!
Så på återseeende kära läsare, nu ska tant Alex riva runt i garderober med hög musik i bakrunden!
kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar