söndag 22 maj 2011

Handlar först o tänker sen..

Jag handlar ofta först o tänker sen.. Daniel är min motsats där o tänker o så först o handlar sen.
Han är ju alltså som man vill vara.
Men i detta fall är jag glad jag är impulsiv o viljestyrd så det skriker om det.
Side here we come =).
Nee bokar en resa fast jag inte har en enda semester dag kvar och jobbar visst 6 pass den veckan.
Men daniel hittade 1v från västerås för 699kr st och med transfer 880kr st så fanns det bara 3biljetter kvar oxå.
Fanns även från arlanda för 499kr men då måste man ha någon som kan köra dit oxå.
Så den 7/6 åker vi till side o solar lite =).
 Blev bara 6dagar då vi reser sent på kvällen o på dagen men spelar ingen roll för jag får egen tid med mitt hjärta o det är guld värt.
Jag får komma hem till mitt paradis i solen =)!

Vi reser ju bara med handbagage när vi åker då vi har en varsin sommar garderob där nere redan.

Så nu till dilemmat att lösa mina jobb dagar..
Jag har redan löst 50% av dem så nu återstår bara fre,lör,sön den veckan o lösa.

Alltså jag är så fruktansvärt bortskämd el har iaf världens BÄSTA chef.
Jag ringer för o meddela att jag gjort en impuls bokning av en resa nu om ca 2v.
Säger att jag bytit en del pass men har 3pass kvar som behöver lösas.

Hon är ALLTID så glad o snäll, säger bara åååå vad kul när åker ni?
Haha ingen panik att det kanske inte finns vikarier el nåt.
Det löser sig alltid säger hon.

Tack för du är en enastående o fantastisk chef och med människa.
Tanken att du ska sluta vid årskiftet får mig o tänka samt inse hur fruktanssvärt bortskämt o bra chefer ,samordnare jag haft.
Även min förra Liliana var en av dem bästa som man kan hitta.,
Även om jag bråkar på mina kollegor o gnäller om dem så är även dem väldigt bra.
Dem ställer upp och fixar o donar så man kan vara ledig vid tillfällen som detta.

Så även om jag är som lilla my ibland med händerna i sidan o vägrar så uppskattar jag min arbetsplats något kopiöst.
Tack för allt jag får lära mig!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar