tisdag 17 maj 2011

Trött tisdag!


Kunde inte somna i natt så kanske sovit 4timmar o inte på rad då varan Lee skriker så alla vaknar i hela huset skulle jag tro.

Hurt bulle på morgonen med skurhink o svabb gled jag runt i både lya o trappen =)

Sen var jag (kors i taket) med Lollo till gymmet o tränade lite.
Efter det vart det hem o koka mat o hänga tvätten som var färdig i maskinen.

Ett dygn vankas nu på jobbet..Fast är ju piss väder ute så spelar ingen roll.

På fredag har jag under dagen en kille som ska börja hos oss så han ska introduceras i arbetet och sen har jag även samtal/möte med enhetschefen Karin.
Ska bli skönt att få lite tid o fråga bla hur det blir med min tjänst som jag blivit erbjuden o lovad.
Fall jag är arbetslös efter aug el om jag får vara kvar osv.
Vill ju kunna planera lite så jag inte står där sen o inte har något alls.

Jag trivs på jobbet o känner jag kan säga vad jag vill o tycker så hoppas på att få vara kvar.
Ett måste som jag känner av mera o mera är dock att ta det förbannade jävla körkortet någon gång.. Har liksom inte haft motivation el direkt lust att ta det.

Men önskar er alla en bra dag iaf!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar