torsdag 19 maj 2011

Ledig o slö!


Idag är en riktig slappar dag.
Blir ev att kasta in sista tvättmaskinen o hänga samt vika in all tvättaad o torr tvätt,men annars blir det bara vara dag.
Den här skulle jag kunna tänka mig att införskaffa nu till sommaren =).
399kr bara är ju ett bra pris.(måste förhanda med min sambo bara)


Även en ny telefon är jag i stort behov av men vill fan inte ha någon ny dyr för jag har ju uppenbarligen sönder alla innom loppet av ett år.
Min htc var/är både kass o trasig o den kostade 4500kr el når förra året i maj när jag köpte den.
Vill ha en med lång tal tid =) då jag kan bo in mig i telefonen vissa dagar.
Funderar på denna. Känns lagom stor o lagaom pris.


Om en vecka är min skatt hemma igen o det känns bra, även mammi o pappi kommer hem i helgen JIPPI!
Har saknat dem så mycket.
Vad skulle jag göra utan dem.

Bättre o mera kärleksfulla o snälla föräldrar finns inte.
Dem är helt fantastiska.

Nu ska jag göra försöka ta tag i rena tvätten så den försvinner.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar