måndag 16 maj 2011

Lördag,söndag!

Vart en super härlig heldag o kväll med kusinis Emma =) <3.
Även Hanna och micka kom o skålade o kollade schlager med oss.
LITE tilltugg...
Startar i tid =)



Passar på o fixa sig lite innan det är dax o se rösträkningen =9

Sade ligger bra till så fram med rosa bubblet..Hur går det Hanna???

Ok inge vidare.. Emma hur går det för dig då???

Ok du kunde inte heller...Micka 3gången gilt..Fixar du det? Sade ligger ju 1:a nu så läge o skåla!!!!!!!!

JAAAAAAAA the one only Lill smuts fixar det

Stolt som en tupp bär hon dem fyra glasen =)

Emma verkar uttårkad.. OBSERVERA att hon tar 2glas...

SKÅÅÅÅÅL!


Här är värdinnan med alla färdiga tjejor som nu är redo för en kväll på krogen el nåt!!!


Tack alla fina tjejer för en super trevlig kväll!


Söndagen var ett helvete då både herr ågren o baksmälla kom på besök...
Mådde så illa och hade sån huvudvärk att inte fören kl ca 14 kom jag upp ur sängen...
Som tur är ringde mitt <3 som alltid får mig o må bättre. Han är verkligen helt underbar.
Jag försår inte varför man får ångest när man inte ens har andledning men atar det är alkoholen o kroppen sätt o säga att jag ska helt enkelt inte dricka!

Jaja vid 15 tiden ca mötte jag upp jc som oxå var helt paj efter lördagens festande.
Vi köpte pizza o dricka o låg i varsin ände på soffan och kolla på filmer o serier till ca 21-22 o där i mellan halv somnade jag iaf ett par gånger,haha!
Nu ska jag försöka  hålla mig nykter ett tag då det inte är värt o må så dåligt o förstöra både en o två dagar efter man druckit.

Kram kram!




2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll gulle du! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Härlig kväll tjejen :). Men håller med, herr Ågren kommer alltid på besök hur manän gör. Men kul hade vi iaf!!!

    SvaraRadera