tisdag 10 maj 2011

Kommentarer!

En vän skrev på sin blogg för ett tag sen o frågade VILKA ÄR NI SOM LÄSER MIN BLOGG? el något liknande.
Jag undrar detsamma..Vilka är ni?
Det är älskade stickan för hon är bra på att ge kommentarer =) vilket jag älskar när ni läsare gör.

Så mera kommentarer tack =)!

Solen fortsätter o lysa över västerås o jag sitter inne på kontoret el är i någons lägenhet o fixar så blir nada sol för mig =(.
Nu till helgen när jag är LEDIG ska det tydligen bli sämre väder såklart.


Men vad gör det när jag o tjejorna ska dricka lite champagne o kolla eurovisionsfinalen.

Nu ska jag tröst äta glass i min ensamhet =(..
grynet har åkt till norge IGEN.

Ha en bra kväll.
kram kram!



2 kommentarer:

  1. Hejsan! Emma Asplund heter jag, är 24 år ung. Bor ensam hör i Västerås city i min fina lägenhet. Jag jobbar som säljare, vilket är ruskigt kul när det går bra. Jag är sämst på att vara själv, hittar gärna någon/några att ha omkring mig ifall ensamheten står och ruvar runt hörnet! Jag är fantastisk morgonpigg och avskura av många så jag alltid är pigg, glad och fräsh, nykter som "bak-full". Jag är inte särskilt förtjust i djur, minst i katter. Jag tror att så länge man håller hoppet uppe så ordnar och löser sig det mesta, där av min tatuering jämte med ryggraden!

    Jag är ganska duktig på att välja de eller den som är helt fel för mig. Jag är nämligen en humör människa som behöver mina ups and downs. Jag har träffat en kille som var bäst, den mest omtänksamma, fantastiska, varma, härliga, harmoniska människa jag stött på - men honom stötte jag bort, av rädsla att krossa honom, rädsla att förstöra honom, såra, inte vara tillräcklig för honom!

    Nå väl, jag tror du känner mig, din pappa och min pappa pappa är bröder, jag har också bott hos dig och vi kallas kusiner - jag skulle dock vilja säga "du är min syster" .. För det är den känslan, den kärleken jag känner för dig!

    /Stickan

    SvaraRadera
  2. Hej grisen! Jag läser din blogg med jämna mellanrum men är dålig på att kommentera, ska försöka bli bättre är ju kul med kommentarer ju. Mysigt det lät med helgens planer. Vi måste försöka ses snart oxå tycker jag!! Kramar från lillsmuts

    SvaraRadera