söndag 1 maj 2011

Veckan som varit!

Har inte bloggat alls denna vecka då jag varit extremt trött efter jobbet samt allmänt tjurig.
Nu är jag gladare o lite piggare efter 3dagars ledighet =).

Fredagen grillade vi!
Jag,Daniel, Anders,Lollo,Rikardo,Bror o Carro. Var dock riktigt kallt att sitta ute brr.
Sen kom Inga o jag,lollo samt inga drack lite vin.
På dagen var vi ute på tathi en sväng o sen handlade vi lite mat på maxi oxå.
Jag var även ner en super snabbis på stan för o kolla efter en kläning o ha på bröllopet i sommar.
Hittade dock inget.
Vid 24-tiden gick alla o vi la oss.

Lördagen:
Daniel mor o far (Therese och Benny) kom på lunch o jag fick paket =).
Den här super fina skålen som passa perfekt i vårat v-rum.
Tack!
Även dem här fina rosorna fick jag!


Em:
Daniel hade inte varit på nya ikea så vi åkte dit o kollade lite.
Då hade dem halva priset på alla växter!
Vi köpte 5st :
2st av dessa

2st små till datarummet

En ny till hallen då den vi hade inte mådde så bra.. haha!

Blev även två st vita plastkrukor som är själv vattnande till dem stora blommorna.


Dem tyckte lee var kul att leka i...Sen somnade han gott i en fotölj...



Här är våran finaste Puma oxå.. hon ligger o har lite skönhets sömn o jag stör...Irriterad!




Valborgs kvällen spenderades hemma i mjukisar o soffan.
Hade glass, godis och massa filmer.

Nu blir det duschen o sen åka o handla o kanske sola en sväng.
kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar