lördag 28 maj 2011

Skit väder!

Usch vilket tråkigt väder vi har här i västerås =(

Hade hoppats på sol o värme.
Jag jobbar iof hela helgen men ändå skönare med sol än regn.
Tog med lite rabarber från trädgården hemma o ska baka lite rabarber paj till gubbarna =).
Då blir dem glada.
Man ska skämmas bort lite på helgen tycker jag.

Ikväll när jag kommer hem blir det att dra fram dammsugaren o suga upp dem små dammråttorna som lever loppan,haha, och sen att vattna alla blommorna ska jag göra.



Sen ska jag ha lite lördagsmys med katterna =).
Imorgon är det Mors dag men jag jobbar ju hela dagen så får fira min härliga mor en annan dag.
Hon är som mig o ÄLSKAR paket =) så jag måste hitta något så hon får något att öppna.
Har en plan så ska kolla om jag hittar det.
Har även lite tvätt i vanlig ordning som ska tvättas o hängas.
Men det får jag ta på söndag efter jobbet då jag är så fruktansvärt trött idag..
Så här känner jag mig....(går typ i sömnen)

Till alla mammor specielt hoppas jag ni får en trevlig helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar