fredag 13 maj 2011

Spårlöst försvunnet....

Mitt torsdags inlägg är spårlöst borta??? inte ens i utkast Hmmm skumt.
Jag har haft strul med att blogg i några dagar inte riktigt gått o komma in som jag ska.

Här kommer det igen:

Otippat att skit vädret kommer när jag är ledig 3hela dagar...

Men vad gör väl lite regn när man har x antal sysslor hemma att göra?
Skura, tvätta och stryka ska jag göra.



Satte upp gardinerna i datarum o köket samt bytte plats på tavlor o lite blommor och några dukar.
Resultatet:
Hallen nr 2:(fattas en spegel som snart kommer upp)
Hall nr 1 (fattas matt o nytt motiv i tavlorna så här är bara en vild på bänken)

Sovrummet =) nya blommor o lite sånt..



Köket:


Data rummet



Vart även 2st paket till hjärtat i dag när jag var en snabbis på stan.


nej nu är kl natti o jag ska sussa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar