söndag 1 maj 2011

För mycket av det goda!

Ojoj hur mycket godis o skit kan man trycka i sig på en dag??
Jag lär ju slå alla rekord,haha!

Daniel åkte till norge i dag o ska göra sista porovet på yrkes beviset.

Jag som ALLTID tycker synd om mig själv när han åker.
Så jag köpte mig massa gottígt idag som choklad,dricka,en tidning,jordgubbar och o igår köpte jag 2paket glass så det har jag oxå fått i mig...Med grädde, salt lakris strössel o chokladsås.
Mår faktiskt lite lätt illa just nu, men det sjuka är att jag fortfarande är sugen.....SJUKT!





Jag har även handlat en 99kr klocka idag o en bolero i vitt med paljetter på rean för 99kr.


Snart blir det lite mera serier o mys med katterna.
Är så tomt,tyst o träkigt när D inte är här =(.. Nåt dygn kan vara skönt o få vara själv men inte veckor.
O han kom ju nyss hem.

Ha en skön söndags kväll!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar