torsdag 5 maj 2011

Garderobs städning!

Fick något tok ryck o började riva ut garderoberna....

Super kul o riva ut men sen o rensa o vika,hänga upp är inte lika roligt.
Tanken var jag skulle rensa lite klänningar osv men har insett att jag har väldigt svårt att kasta bort saker.
Kläder som bara ligger och som jag andvänt max 1gång för 3år sen kan ju helt plötsligt komma till andvändning????
Jaja jag har iaf rensat ut lite,lite plagg =).

Här är en garderob före o efter:

Här är en del av ge bort/kasta hög

Insett att jag måste köpa lite flera galgar då allt inte blivit upphängt.
Så blir ev en tripp ner på stan om jag får lite mera ork.
Nu ska jag fortsätta vika o fixa resterande.
kram kram



1 kommentar:

  1. Ååhe :) har du möjligtvis nått i den lilla högen som skulle passa din lilla kusinis? :)

    Saknar dig <3

    SvaraRadera