måndag 30 maj 2011

Lite av det nya =)!

Har ju shoppat lite denna månad trots mitt nu för tiden snålare liv el nåt,haha!
Har iaf köpt dessa nya lampor till sängborden =).
Bytt till turkost i hallen =)..(köpt en matta som är vändbar)
Även tagit tapetbitar i turkost o satt i mina ramar. resultatet här:


Mina gammla sänglampor har fått nya platser =)
Här är även daniels 4paket o min redan packade resväska med mina växlade pengar =).
Här är oxå mitt senaste köp o uppsättning av spegel i andra hallen.

(svårt o visa på bild hur fint det faktiskt blev)

Här är även 2st sjalar jag köpt för ca 20kr st.Super tunna o sköna.


Har även köpt en ny grå duk till v-rums bordet (på bilden är den inte struken än)
Ja det är lite av vad jag gjort timmarna jag inte är på jobbet el sover,hehe!
Nu blir det dock att bädda ner sig så man kommer upp i morgon.
Var i dag o jobbade på tallbacken ett annat boende än där jag har vikariat o det var kul.
Längesen jag var där o bråkade på dem boende nu.

Nej kram o natti natti på er!

1 kommentar: