fredag 27 maj 2011

Full fart!


Full rulle på mig senaste dagarna.
Jobba ,stan,sova,äta jobba,stan, ikea,rusta,öb,sova jobba osv.
Jag har hämtat o packat upp våran super fina blender, shoppat 2st paket till till daniel.
Shoppat lite till mig, växlat lite pengar, och sen även shoppat lite annat smått =).
Ska lägga upp bilder på mina inköp,haha!
Får bli i morgon efter jobbet.

Saknar mitt <3 gryn massor...Tur vi ska på semester när han kommer hem.

Har nyss kommit upp från bror o carro, där jag ätit mig nästan spy mätt på tacos, mums.
Hör o HÄPNA jag ORKADE inte rabarber paj med vanilj visp ens...
Måste vara första gången i mitt liv det hämt.
Så GRATTIS till mig!
Nu är kl så pass mycket att det är natti natti här. annars blir det försova sig till jobbet.
kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar