tisdag 12 juni 2012

Trött,arg o ledsen....

Finns mycket jag inte gilla men att vara på ett sjukhus 24h om dygnet är defenitiv inte en favorit.

Arg för jag är helt utelämnad o inlåst..personalen är stressade o man får inte den infon man borde samt dem har glömt komma med min sons mat Grr jag blir en häxa när min son drabbas för dem är underbemannade.

Inte mitt fel dem har 9 platser det är 17 inskrivna.
Jag tänker ALDRIG acceptera att vi ska drabbas för dem inte har tillräckligt med resurser.


Igår hade dem flyttat Hampus till en annan sal men ingen hade informerat mig så jag hade ingen aning.
När jag frågade om han skulle börja sova inne hos mig fick jag svaret: vill du det? jag vet inte...... av en personal...

Idag var det ögonkontroll på hampus men dem har inte informerat när läkaren skulle komma el något så han dök upp här för en stund sen.

Sova får jag göra i graven för här är det lyhört...
Äta verkar man få vänta med oxå då jag inte kan lämn H el ta med han någonstans.
Åt inget förutom frukost o två mackor på kvällen i går o verkar bli samma i dag....

Dem som känner mig vet jag är inte rolig o ha att göra med när jag är trött o hungrig.

Så just nu är jag verkligen inte en glad tjej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar