söndag 24 juni 2012

Slappna inte av..

Att slappna av är svårt men i dag efter en sömnlös natt o en sjuk, olikt sig liten hampus så slappnade jag av efter han fått blod och såg både piggare,gladare och mera likt sig själv i andningen o puls.

Nu här på kvälls Kvisten ficka han åter ingen många pulsfall på rad o tappar syre upptagningen.. blir kritvit..Gnällig och kommer inte till ro.
jag blir stel o iskall som en pinne för jag vet inte vad som häder.

Nu ligger han åter igen på normal nivå med syre o puls men tog en bra stund innan vi fick upp han till det igen.

I natt får han sova ute hos sjuksköterskorna  så vi får sova samt att dem har koll på honom.

Nu hoppas jag på att det bara var ett undantag som bekräftar regeln och han håller sig stabil i natt.


Så är det något jag verkligen har lärt mig under denna resa så är det "ropa inte hej förren ni är över ån".

Så nu ska jag ta upp min son som ligger o skrik/gråter/gnyr i sin säng och försöka lugna han sen blir det försöka sova lite om det går.

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar