måndag 11 juni 2012

Bra och dåligt!

Idag har jag haft en dålig och lite bra dag.
Jag har gråtit o gråtit samt varit mycket förbannand o trött på hela situationen o att bo på ett sjukhus ,aldrig få sova osv.

Daniel har oxå varit ledsen o vi har sagt dumma saker till varandra då vi båda är helt slut mentalt och kroppsligt.
Att en sån här situation inte skulle slita på relationen är o ljuga.
Massa känslor och man är så inne i sitt att man sårar den andra fast man inte menar det.

Jag saknar o krypa upp i daniels famn o pussa på han men har varken orken el tiden o göra det.
Jag saknar han varje sekund han inte är här men när han väl är här får han ut för all min frustration o min sorg.

Daniel har jätte ont i nacken, är oxå ledsen+ säger oxå saker han inte menar för han är stressad o pressad.

<3
Det posetiva är att vi pratar med varandra efter alla dumma ord och utbrott,tårar som kommer.
Vi älskar varandra o vi vill så gärna att allt ska vara klart o vi får komma hem.
våran skatt:


Vi kämpade för att få vårat kärleksbarn o så blev allt upp o ner iaf.

Jag vet och Daniel vet att vi menar egentligen inte det vi säger men vi måste få ut sorgen o allt som vi har innom oss.
Jag älskar min pojkar o jag vill göra dem lyckliga men just nu är allt bara ett virrvarr o stress så det går inte så bra med det just nu.....

Vi båda försöker men när man har sömnbrist en inre stress som inte finns på världs kartan och ett sjukt barn som ligger på barn intensiven(daniel har sjukt ont oxå) så är man inte helt hundra sig själv. (jo möjligtvis den sämsta sidan  man har).

Men vi försöker göra fina saker för varandra o stötta ,prata osv för vi ska orka.
För det viktigaste är ju faktiskt att vi älskar varandra o vill leva tillsammans med våran skatt.
Det är ju det våran dröm är.

Vårat stora hjärta o det finaste, bästaste vi vet fick idag lite nya kläder som han kan ha när han växt lite =).






Vi saknar dig massor pappa daniel när du inte är här med oss på sjukhuset.
Jag o hampus klarar oss men inget är lika kul o mysigt utan pappa här.

Jag vett du känner samma sak min stora prins när du ligger hemma o har ont.
Vet du saknar oss och att du vill vara med oss.
Pussa på lill prinsen o hålla om mig <3!

Så alltså det bra är att vi förstår varför vi är som vi är just nu och att vi blir starkare som par,familj och personer med allt vi går igenom.
Det dåliga är att vi sårar varndra fast vi egentligen inte menar det.





2 kommentarer: