måndag 4 juni 2012

Måndag!

Ojoj idag har jag stressat från ena stället till det andra känns det som.
Trött, ont i huvudet o helt utmattad känner jag mig.

Morgonen bestod av tvätta,pumpa mjölk o packa sen vi 10.00 var jag på sjukhuset hos Hampus o packade upp det jag fick med i vårat rum.

Hampus gos (se vad söt han är i sin nya body)
Prematur kläder har dem tänkt till när dem gjorde då det finns ett hål på sidan så sladdar o dyligt kan dras igenom. Den här har stl 38
Han ser så stor ut <3.
Idag väde han exat 1300g

Prinsen myser hos mamma o snuttat lite..min sötis
Hörru får jag inget mera nu??

Sen fick jag ta med sängen in i vårat rum o rova vara helt själv med hono  i några timmar<3
Här myser vi i en väldans oskön stol.
Jag har typ som en thigt tubtopp på mig som Hampus är i så jag inte ska vara rädd att han ramlar ur famnen el något.
 Så mysigt vi har det <3.
Medans min skatt sov så läste jag lite då jag ej behöver hålla om honom när han är i tuben.
Ganska bra bok faktiskt.

Lill prins har även fått en gåva av sin mormor o morfar i dag =)

Vid fem åkte jag o åt o handla lite fika för att sedan åka hem o börja måla hallen.
Som tur är kom Bästaste Emma och Sandra o hjälpte till.
TACK tjejor för ni kom o fick mig o skratta samt målade.
Lite fika paus måste man ha oxå...


Nu är jag slut som artist...
God natt!




1 kommentar:

  1. Han är väl så söt o vilken kämpe!!!! Love you❤/ Nadja

    SvaraRadera