fredag 29 juni 2012

Till Sandra och så många andra!

Sandra!
Tack för du alltid finns där och ställer upp.
För du älskar mig trots mina brister =).
För du är du.
För du är min vän och gör dem svartaste stunderna lite ljusare.
Är så tacksam o glad jag har dig i mitt liv.
Du sätter ord på det jag inte kan uttrycka.
Du förstår utan att jag behöver förklara.
Du är en fatastisk och underbar vän, den bästa!
Jag hoppas du vet att jag skulle vara lost utan dig och att du är en av dem viktigaste personerna i mitt liv.
Sandra arbetar:

Lee har koll hon gör rätt =)
(Sandra är glad bara han håller sig på avstånd)

Sen har jag massa andra viktiga o fantastiska vänner som står mig nära och som jag älskar ,uppskattar och inte vill förlora..
Camilla min kusin med största hjärtat,Emma min kusin kämparen, Nadja den tappra och Jenny den glada =), Nicklas den hysteriska, Lollo den lättsamma, Krickan kopian, Marcus tänkaren.

Jag har verkligen tur när det gäller fina människor i mitt liv.
Min goa,rara släkt som stöttar o tänker på oss
B-l  ( före detta arbetskamrat)
Catarina (arbetskamrat)
Malin (silverpilen)
Alla som stöttar o skriver fina komentarer här och på facebook.

Hampus min lilla kämpe o prins har redan gett mig mera än jag någonsin kunnat tro.
All kärlek o så stödet han får av alla runt om <3!

Älskar att man ser det varma,kärleksfulla och fina i så många människor.
Det gör mig glad, nöjd och får mig att inte tappa tron på livet el människan!







1 kommentar:

  1. Å vad fint skrivet :) jag älskar dig med gumman så klart att jag finns här för dig kram sandra

    SvaraRadera