torsdag 21 juni 2012

Glädje!

Nyss varit ute med Hampus och mamma,pappa, nadja och ´lollo plus hennes vän dorota var förbi o sa hej.

Underbart att få träffa vänner o familj och hampus är med <3!

Men dagens glädje var att gubbarna (dem boende) på jobbet har samlat pengar o köpt pressent till Hampus.
Tårarna rann när jag fick det.
Mina goa gubbar.

Det var en snuttefilt och en lite natt laF
pa


Fick jätte fina kläder av Nadja oxå i stl 44 o det behödes
Tack bästa Nadja <3
Nadja hade även köpt med sallad till oss.. jag tog tonfisk
Se var det mys med lill prinsen <3


Hampus var trött när vi kom in o sov så gott..

Jag tog fram lite frukt o ska nu kolla filmen jag inte orkade se igår, lill mys ligger på mitt bröst o sover så gott.


4 kommentarer:

  1. Följer er resa vart jag än är. Massor med lycka och glädje till er från en Marcus som för tillfället befinner sig i Jerusalem.

    SvaraRadera
  2. Tack Alexandra för idag! Det var underbart att få se prinsen o dig❤

    SvaraRadera
  3. =) vi längtar efter att få träffa våran M jag o lill prinsen <3.
    Nadja det var underbart o få se din spinkiga lilla kropp...Snart får man sätta lyse som blinkar på dig så man ser vart du är.
    Puss på er mina härliga älskade vänner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha haa:) spinkig? Vart? Skrattar högt:)

      Radera